Cavalierlovers
V
Vera 10/03/2006 08:56

Stel je even voor

Hallo allemaal, ikzelf ben Vera, een iets meer dan midden veertiger

Hier in huis lopen vier viervoeters rond. Twee Tricolour Cavaliers, Dotchie een reutje en Boetchie een teefje en twee poezen, Queenie en Jefke. Momenteel is, buiten de beestjes natuurlijk, de PC mijn grote hobby.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
maria 10/03/2006 14:53
ik ben maria midden veertig

we hebben 2 katten rond lopen

maar we zijn ook gek op honden

V
Vera 11/03/2006 21:45
Van harte welkom Maria, ik hoop dat je hier af en toe eens langs komt.
Je kan ook eens gaan kijken op mij msn groep
http://groups.msn.com/Dotchieloversbabbeltje/
groetjes, Vera

M
Marly 14/03/2006 23:01
Hallo,

mijn naam is Marly Horsch, ik heb een Boomerhondje van bijna 8 jaar en een Cavaliertje van bijna 2 jaar. Daarbij heb ik nog een eekhoorntje.

Mijn hobby's zijn natuurlijk mijn dieren, foto's maken, borduren en mijn computer, als jullie nog meer willen weten dan vraag het maar,

groetjes

Marly

V
Vera 15/03/2006 08:39
Ook jij van harte welkom, Marly. Binnenkort komt er nog meer bij op deze website, hoor!
Groetjes,
Vera

Y
YOLLEKE 15/05/2006 23:21
MIJN NAAM IS YOLANDA EN WOON IN TIENEN SAMEN MET MIJN MAN PATRICK EN MIJN RUBY CAVALIERTJE WOLFKE.

V
vera 07/01/2007 11:18
IK BEN 61 JAAR EN WOON IN KEERBERGEN TUSSEN MECHELEN EN LEUVEN WIJ HEBBEN DRIE HONDEN PLUS NOG HEEL WAT DIEREN , EEN DUITSE HERDER EN TWEE CAVALIERS,DEDUITSE HERDER EN DE BLEMHEIN DRAGEN MIJN PORTOMONEE DE KLEINE HEEFT HET GEWOON AFGEZIEN VAN DE GROTE;

Z
Zonneke 16/01/2007 21:05
Hallo Vera,

Wij, mama van 37 en 2 meisjes van 12 en 5jaar, hebben 3 cavalierkes; Lady, een blenheim, Laïka, een tricolor en Rikki een black and tan pup van 12 weken. Ik ben dolverliefd op dit ras!! Ik zou nog graag de 4de kleur er bij hebben ook maar dat zou wat krap worden hier in huis vrees ik. Alhoewel het schijnt als er plaats is voor 3 er ook plaats is voor 4 en als er plaats is voor 4 er ook plaats is voor 5 hè?

D
Dotchielover 21/01/2007 13:16
Hahaha, waar hebben we dat nog gehoord hé Zonneke!

Klik voor een vergroting

N
Nicole 14/04/2007 01:10
Eindelijk.......

Ik ben er eens geraakt. Hallo iedereen, ik ben Nicole.

Leeftijd?????? Hihihihi zeg ik lekker niet.

Wij zijn zelfstandig en hebben ook een hele dierentuin thuis. Voor in onze zaak hebben we een mooi diploma gekregen voor diervriendelijkheid.

Ja de liefde van de dieren is nog echt gemeend , nietwaar?

Groetjes aan allen.

S
Sylvie 15/04/2007 21:34
Hej,

Ik ben Sylvie Wuyts, ik woon in Westmalle en ben een vrouw van 35 jaar.

Mijn grote hobby en ook mijn allergrootste liefde zijn mijn twee cavjes: Fritske, mijn cavje tricolor van 2 jaar en mijn kleine cavje, Black and Than Seppe van 12 weken. Ik hou ook reuze veel van wandelen (met men maatjes uiteraard)en men computer en alles wat met de natuur te maken heeft.

[/b]

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |